Krikščioniškos fantazijos!Augustas rašė:Dar kartą klausiu, ką keičia tai, kad ta žydų šeima (čia turiu minty tą šeimą, kurioje buvo apsistojęs Paulius, kaip mokantis bendrą palapinių gamybos amatą), kuri (kartu su daugeliu kitų) buvo išvaryta iš Romos dėl kilusių kivirčų dėl Jėzaus asmens ir mesijiškumo, nebuvo Jėzaus iš Nazareto šalininkais?

Ir aš
turiu savo nuomonę!

O kai krikščionys tarpusavyje ginčijosi „dėl Jėzaus asmens ir mesijiškumo“ ciesorius taip supyko, kad juos net iš Romos išvarė.
Nežinukas klysta.
Tai ne Krikščioniškos fantazijos, nes tai tikras cirkas ir pasityčiojimas
iš visko, kas dar galėtų būti šventa...

Nežinukas klysta.



Krikščionybės kilmės paslaptys rašė:Paulius apsistojo iš Romos išvaryto Akvilo šeimoje ne dėl bendro tikėjimo, bet vien todėl, kad mokėjo bendrą amatą. Lukas aprašydamas šį epizodą, jokiu būdu nebūtų nutylėjęs tokį svarbų bendrumą, bendrumą su Jėzaus pasekėjais, kurį tariamai norėjo atstovauti ir Saulius. Toks bendrumas Sauliaus populizmui būtų buvęs neįkainojama dovana.
Luko liudijimas dar kartą pabrėžtinai parodo, jog iš Romos išvaryti žydai, nors ir buvo maištininko Kristaus pasekėjai (krikščionys), tie krikščionys neturėjo nieko bendro su Jėzumi iš Nazareto, nieko bendro neturėjo ir su Pauliumi.
Krikščioniškos fantazijos!Augustas rašė: Išvaryti buvo visi žydai, kurie kėlė kivirčus Romoje. Jie nebuvo kurstomi jokio asmens vardu Kristus, bet buvo susiginčiję dėl Jėzaus iš Nazareto (dar vadinamo Christos) asmenybės ir mesijiškumo.

Krikščionybės kilmės paslaptys rašė:Akivaizdu, kad Kristus anuomet buvo žinomas kaip maištininkas bei triukšmadarys. Sventonius sako vienareikšmiškai, kad Klaudijus išvarė iš Romos konkretaus asmens, "kurstomus Chrestaus" žydus... Tas „Chrestus“ apie kurį kalba Sventonius, tai graikiškasis „Christos“, perteikus graikiškus garsus į šnekamąją lotynų kalbą. Tai tas pats lietuviškasis Kristus, kuriam meldžiasi Lietuvos krikščionys.
Mėginti teigti, kad prisikėlęs Jėzus Nazarietis apie 41. m. e. metus buvo žinomas Antiochijoje kaip triukšmadarys arba dvidešimt metų po nukryžiavimo, pasivadinęs kokiu tai Kristumi Romoje ėmė kelti sąmyšius – yra visiškas absurdas!
Papildymas. Lotyniškame tekste tiesiog akivaizdu,

Na, kas dabar man
