Augustas rašė:Keistuolis rašė:Ar tai Evangelijų turinys katalikams ir visiems krikščionims yra tos smulkmenos?
Evangelijų turinys nieko nekeičia doktrinos požiūriu?
O tai ką keičia, Tamsta, Keistuoli, man paaiškink.

Pvz., aš skaičiau Tamstos "rekonstruotą" Evangeliją pagal Markų. Ir pamačiau, kad ta Evangelija (pagal Markų) visiškai nieko nepakeičia RKB Katekizme. Nė vieno žodžio nekeičia. Viskas lieka taip pat, kaip buvę ir iki Tamstos atliktos Evangelijos pagal Markų "rekonstrukcijos".
Suprantu katalikų norą tapti svarbesniais už patį Dievą, su savo koncepcijomis. Taip, lyg katalikai jau skelbia Evangeliją, kurios dar niekada neperskaitė! Tik va, pritarti tam negaliu.
O kaip keičiasi turinio esmė rekonstruotoje (nesuprantu kodėl kabutėse) Markaus Evangelijoje, galima suprasti paskaičius tą tekstą. O ar tai keičia kokių tai katalikėlių, kurių Dievas net nepastebėjo (nes jie meldžiasi maištininkui Kristui) koncepcija, Evangelijai ir jos turiniui nedaro jokios įtakos. Krikščionys, sekdami Paulių, bet ne Jėzų iš Nazareto, viską apvertė aukštyn kojom! Ir tiek pasipūtė, jog net mano, kad jie, o ne Evangelija formuoja doktriną.
Ir jei skaitei bent kelis rekonstruotos Evangelijos epizodus (visa rekonstrukcija nuo 1995 metų dar nepaskelbta), tai arba neišmanai kokia yra katalikų koncepcija, arba nesupratai, ką skaitei:
Kas pasmerkė Jėzų rašė:Jėzus tikrai buvo paaukotas. Ir tikrai ne taip, kaip aiškina didžiausio Jėzaus priešo fariziejaus Paulius sadistinė teorija, kad Jėzaus kraujoplūdžiu tariamai nuplaunama tariama „prigimtinė nuodėmė“.
Jėzus buvo paaukotas taip, kaip aprašo apaštalas Jonas Evangelijoje (11,49-50): „Vienas iš jų Kajafas, tais metais vyriausiasis kunigas, jiems tarė: ‚Jūs nieko neišmanote ir nepagalvojate, jog jums naudingiau, kad vienas žmogus mirtų už tautą, o ne visa tauta žlugtų’“. Žodžiu sprendimui nužudyti Jėzų, didžiausią įtaką padarė naudos kriterijus. Tai buvo svarbiausia aukštiesiems kunigams, seniūnams, rašto aiškintojams bei visai teismo tarybai.
Ir vien atstatytas turinys parodo, kaip tas nužudymas buvo įgyvendintas. O tai tikrai neturi nieko bendro su sadistinėmis fariziejaus Paulius, svarbiausio Jėzaus persekiotojo tariamomis „teorijomis“, kuriomis Pauliaus norėtų pateisinti savo nusikaltimus (kaip pvz. Stepano nužudymą). Ir jei šiek tiek skaitei Pauliaus laiškus, tai žinai, kad tuo metu, kai Jėzus buvo nužudytas, Paulius, tada dar Saulius t.p. buvo Jeruzalėje - žudikų tarpe!
O atstatytas turinys tikrai nekeičia krikščionišką koncepciją?
Jei taip, katalikai man atrodo kaip juokingi kvailiai, kurie meldžiasi maištininkui ir būtinai turi nužudyti savo Dievą, kad Dievo krauju nusiplautų savo nuodėmes ir nepripažįsta jokios Evangelijos.
Tikrai „rimta“ koncepcija!