Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?
Parašytas: 22 Bal 2017, 13:20
Iš tamstos pasisakymų seka, kad tamsta tikrai šneki apie du skirtingus asmenis, kuriems mėgini priskirti bendras savybes. Bet kaip nėra vienodų dalykų, taip ir nėra vienodų asmenų. Tie asmenys net ir tada nėra vienodi, net jei jie labai, labai panašūs...
Paulius niekur niekada neteigė, kad Jėzus iš Nazareto yra mesijas. Paulius visą laiką kalbėjo išimtinai apie kitą asmenį, Jėzų Kristų. Tai Paulius pats paliudija. Kai Paulius 50-ais m. e. metais pirmą kartą atvyko į Korintą, jis kalbėjo apie du skirtingus asmenis. Tą sakinį, kurio Paulius liudija, kad jis kalba apie skirtingus asmenis, praktiškai visi vertimai falsifikuoja. Šitą sakinį: „Netgi buvau pasiryžęs jūsų tarpe nežinoti nieko kito, kaip tik Jėzų Kristų ir tą nukryžiuotąjį“ (1.Kor. 2,1-3), falsifikuotojai verčia kaip „būtent tą“ nukryžiuotąjį. Kas yra visiškas melas, nes visi man žinomi kodeksai vienareikšmiškai sako: „ir tą nukryžiuotąjį“. Taigi, anot Pauliaus Jėzus Kristus nėra tas nukryžiuotasis, apie kurį kalba Jėzaus Mesijo apaštalai. Kadangi 1. laiškas korintiečiams buvo padiktuotas apie 57. metus, yra visiškai aišku, kad ir 57. metais Paulius kalba apie du skirtingus asmenis!
P.S. Konkrečiu atveju tamsta galėtum ir vėl pateikti pretenzijas velioniui V. Aliuliui už tai, kad nuostabiausiu būdu būtent V. Aliuliulio vertimas šitą sakinį ne falsifikavo! Buna gi stebuklų...
Augustas rašė:Na, bent Paulius taip teigia, kad Jėzus, kurį jis (t.y., Paulius) vadina Christos, prisikėlė iš numirusių, kaip ir Evangelijose aprašytas Jėzus iš Nazareto.
Paulius niekur niekada neteigė, kad Jėzus iš Nazareto yra mesijas. Paulius visą laiką kalbėjo išimtinai apie kitą asmenį, Jėzų Kristų. Tai Paulius pats paliudija. Kai Paulius 50-ais m. e. metais pirmą kartą atvyko į Korintą, jis kalbėjo apie du skirtingus asmenis. Tą sakinį, kurio Paulius liudija, kad jis kalba apie skirtingus asmenis, praktiškai visi vertimai falsifikuoja. Šitą sakinį: „Netgi buvau pasiryžęs jūsų tarpe nežinoti nieko kito, kaip tik Jėzų Kristų ir tą nukryžiuotąjį“ (1.Kor. 2,1-3), falsifikuotojai verčia kaip „būtent tą“ nukryžiuotąjį. Kas yra visiškas melas, nes visi man žinomi kodeksai vienareikšmiškai sako: „ir tą nukryžiuotąjį“. Taigi, anot Pauliaus Jėzus Kristus nėra tas nukryžiuotasis, apie kurį kalba Jėzaus Mesijo apaštalai. Kadangi 1. laiškas korintiečiams buvo padiktuotas apie 57. metus, yra visiškai aišku, kad ir 57. metais Paulius kalba apie du skirtingus asmenis!
P.S. Konkrečiu atveju tamsta galėtum ir vėl pateikti pretenzijas velioniui V. Aliuliui už tai, kad nuostabiausiu būdu būtent V. Aliuliulio vertimas šitą sakinį ne falsifikavo! Buna gi stebuklų...