Puslapis 46

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 22 Bal 2017, 13:20
Keistuolis
Iš tamstos pasisakymų seka, kad tamsta tikrai šneki apie du skirtingus asmenis, kuriems mėgini priskirti bendras savybes. Bet kaip nėra vienodų dalykų, taip ir nėra vienodų asmenų. Tie asmenys net ir tada nėra vienodi, net jei jie labai, labai panašūs...

Augustas rašė:Na, bent Paulius taip teigia, kad Jėzus, kurį jis (t.y., Paulius) vadina Christos, prisikėlė iš numirusių, kaip ir Evangelijose aprašytas Jėzus iš Nazareto. :)

Paulius niekur niekada neteigė, kad Jėzus iš Nazareto yra mesijas. Paulius visą laiką kalbėjo išimtinai apie kitą asmenį, Jėzų Kristų. Tai Paulius pats paliudija. Kai Paulius 50-ais m. e. metais pirmą kartą atvyko į Korintą, jis kalbėjo apie du skirtingus asmenis. Tą sakinį, kurio Paulius liudija, kad jis kalba apie skirtingus asmenis, praktiškai visi vertimai falsifikuoja. Šitą sakinį: „Netgi buvau pasiryžęs jūsų tarpe nežinoti nieko kito, kaip tik Jėzų Kristų ir tą nukryžiuotąjį“ (1.Kor. 2,1-3), falsifikuotojai verčia kaip „būtent tą“ nukryžiuotąjį. Kas yra visiškas melas, nes visi man žinomi kodeksai vienareikšmiškai sako: „ir tą nukryžiuotąjį“. Taigi, anot Pauliaus Jėzus Kristus nėra tas nukryžiuotasis, apie kurį kalba Jėzaus Mesijo apaštalai. Kadangi 1. laiškas korintiečiams buvo padiktuotas apie 57. metus, yra visiškai aišku, kad ir 57. metais Paulius kalba apie du skirtingus asmenis!

P.S. Konkrečiu atveju tamsta galėtum ir vėl pateikti pretenzijas velioniui V. Aliuliui už tai, kad nuostabiausiu būdu būtent V. Aliuliulio vertimas šitą sakinį ne falsifikavo! Buna gi stebuklų...

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 30 Bal 2017, 13:08
Augustas
Paulius niekur niekada neteigė, kad Jėzus iš Nazareto yra mesijas. Paulius visą laiką kalbėjo išimtinai apie kitą asmenį, Jėzų Kristų. Tai Paulius pats paliudija.


Visišką nesąmonę čia Tamsta parašė. :) O kas gi parašyta "Apaštalų darbuose" apie Paulių, tada dar vadintą Sauliumi? :)

Tie asmenys net ir tada nėra vienodi, net jei jie labai, labai panašūs...


Apskritai tai taip, bet Jėzaus iš Nazareto atveju tai ne. Nes iš numirusiųjų prisikėlė tik vienas nukryžiuotas asmuo - Jėzus iš Nazareto (Pauliaus dar vadinamas Christos). :)

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 02 Geg 2017, 18:17
Nežinukas
Augustas rašė:
Nežinukas rašė:Tie asmenys net ir tada nėra vienodi, net jei jie labai, labai panašūs...

Apskritai tai taip, bet Jėzaus iš Nazareto atveju tai ne. Nes iš numirusiųjų prisikėlė tik vienas nukryžiuotas asmuo - Jėzus iš Nazareto (Pauliaus dar vadinamas Christos). :)

O koks Kristus su savo sėbrais buvo išvarytas iš Romos 49. metų ciezoriaus Klaudijaus dekretu? :o Ar tai tas Jėzus iš Nazareto prisikėlęs nusivarė į Romą sąmokslus kelt? Kietuolis, - ne!? :lol:

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 04 Geg 2017, 12:11
Nežinukas
Matau :twisted: prisitarškėjo Pauliukas, prisitarškėjo...
 
 
 
 
Visiškai nesuprantu :evil: kokį nukryžiuotąjį Pauliukas čia mini:
Keistuolis rašė:Tą sakinį, kuriuo Paulius liudija, kad jis kalba apie skirtingus asmenis, praktiškai visi vertimai falsifikuoja. Šitą sakinį: „Netgi buvau pasiryžęs jūsų tarpe nežinoti nieko kito, kaip tik Jėzų Kristų ir tą nukryžiuotąjį(1.Kor. 2,1-3)
Tai ir išeina, kad kai Pauliukas tarškia apie nukryžiuotąjį, tarškia ne apie Kristų. :o Ir kodėl šitą sakinį falsifikuodami tie vertėjai verčiasi iš kailio..? :lol:

Tai apie ką Pauliukas tarškia? :twisted:


Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 08 Geg 2017, 15:38
Augustas
Nežinukas rašė:
Augustas rašė:
Nežinukas rašė:Tie asmenys net ir tada nėra vienodi, net jei jie labai, labai panašūs...

Apskritai tai taip, bet Jėzaus iš Nazareto atveju tai ne. Nes iš numirusiųjų prisikėlė tik vienas nukryžiuotas asmuo - Jėzus iš Nazareto (Pauliaus dar vadinamas Christos). :)

O koks Kristus su savo sėbrais buvo išvarytas iš Romos 49. metų ciezoriaus Klaudijaus dekretu? :o


Tai kad nebuvo jokio Kristaus, išvaryto iš Romos. :!: Išvarė iš Romos tik žydus, kurie buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai. Ir viskas tąsyk tuo baigėsi.

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 09 Geg 2017, 11:50
Nežinukas
Augustas rašė:...Išvarė iš Romos tik žydus, kurie buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai. Ir viskas tąsyk tuo baigėsi.

Kaip tamsta sužinojote, kad tie žydai buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai? :o

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 16 Geg 2017, 15:46
Keistuolis
Nežinukas rašė:
Augustas rašė:
Nežinukas rašė:O koks Kristus su savo sėbrais buvo išvarytas iš Romos 49. metų ciezoriaus Klaudijaus dekretu? :o

Tai kad nebuvo jokio Kristaus, išvaryto iš Romos. :!: Išvarė iš Romos tik žydus, kurie buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai. Ir viskas tąsyk tuo baigėsi.

Kaip tamsta sužinojote, kad tie žydai buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai? :o
Akivaizdu, kad Augustas niekad nesugebės atsakyti į tokį paprastą klausimą...

Tai aš pamėginsiu paaiškinti, kodėl Kristaus kurstomi žydai nebuvo Jėzaus Nazariečio pasekėjai ar šalininkai. Sventoniaus įvardinti ir apie 50. metus iš Romos išvaryti žydai buvo aiškiai kurstomi konkretaus asmens, vardu Kristus. Reikia manyti, kad Sventoniaus buvo pakankamai raštingas teisingai pavartoti terminus išsakydamas tai, ką norėjo išsakyti.

Dar 41. m. e. metais Pauliaus pasekėjai buvo įvardinti krikščioniais. O Korinte 50. metų pavasarį Pauliaus apsigyveno iš Romos išvarytųjų šeimoje. Bet nei Paulius pats, nei Lukas net neužsimena, kad ta šeima galėjo būti Jėzaus Nazariečio pasekėjai ar būtų buvę Pauliaus mokiniai. Tokio svarbaus bendrumo Lukas nebūtų nutylėjęs. O Pauliui, mėgstančiam girtis, geresnę progą pasigirti jo skelbiamu Kristumi, tiesiog neįmanoma būtų sugalvoti. Bet Lukas praneša mums vien tai, kad Paulius apsigyveno toje šeimoje todėl, kad mokėjo bendrą palapinių gamybos amatą. Kaip matome, jokio tikėjimo bendrumo, jokių šalininkų...

Taigi šis Apaštalų darbų knygos epizodas (18,1-3) tiesiogiai patvirtina, kad 50. metais iš Romos išvaryti žydai tikrai nebuvo nei Jėzaus Nazariečio, nei Pauliaus mokiniai. O tai, kad dar 41. m. e. metais Pauliaus pasekėjus imta pravardžiuoti krikščioniais, rodo vien Pauliaus ir jo pasekėjų agresyvumą ir polinkį maištauti, kaip vėliau ir Sventoniaus įvardinti žydai.

O 1. laiškas korintiečiams (2,1-3) rodo dar ir tai, kad net apie 57. m. e. metus Paulius vis dar neturėjo jokio supratimo apie ką jis šneka: „Netgi buvau pasiryžęs jūsų tarpe nežinoti nieko kito, kaip tik Jėzų Kristų ir tą nukryžiuotąjį“. Tai ir išeina, kad kaip tada, taip ir dabar melsdamiesi Kristui krikščionys meldžiasi maištininkui Kristui, o ne Jėzui Mesijui!

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 17 Geg 2017, 17:32
Augustas
Keistuolis rašė:
Nežinukas rašė:
Augustas rašė:
Nežinukas rašė:O koks Kristus su savo sėbrais buvo išvarytas iš Romos 49. metų ciezoriaus Klaudijaus dekretu? :o

Tai kad nebuvo jokio Kristaus, išvaryto iš Romos. :!: Išvarė iš Romos tik žydus, kurie buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai. Ir viskas tąsyk tuo baigėsi.

Kaip tamsta sužinojote, kad tie žydai buvo Jėzaus iš Nazareto šalininkai? :o
Akivaizdu, kad Augustas niekad nesugebės atsakyti į tokį paprastą klausimą...


Sorry, buvau užsiėmęs kitais darbais, todėl tik šiandien tegalėjau prisijungti prie diskusijų. :oops:

Tai aš pamėginsiu paaiškinti, kodėl Kristaus kurstomi žydai nebuvo Jėzaus Nazariečio pasekėjai ar šalininkai. Sventoniaus įvardinti ir apie 50. metus iš Romos išvaryti žydai buvo aiškiai kurstomi konkretaus asmens, vardu Kristus. Reikia manyti, kad Sventoniaus buvo pakankamai raštingas teisingai pavartoti terminus išsakydamas tai, ką norėjo išsakyti.


Išvaryti buvo visi žydai, kurie kėlė kivirčus Romoje. Jie nebuvo kurstomi jokio asmens vardu Kristus, bet buvo susiginčiję dėl Jėzaus iš Nazareto (dar vadinamo Christos) asmenybės ir mesijiškumo.

Dar 41. m. e. metais Pauliaus pasekėjai buvo įvardinti krikščioniais. O Korinte 50. metų pavasarį Pauliaus apsigyveno iš Romos išvarytųjų šeimoje. Bet nei Paulius pats, nei Lukas net neužsimena, kad ta šeima galėjo būti Jėzaus Nazariečio pasekėjai ar būtų buvę Pauliaus mokiniai. Tokio svarbaus bendrumo Lukas nebūtų nutylėjęs. O Pauliui, mėgstančiam girtis, geresnę progą pasigirti jo skelbiamu Kristumi, tiesiog neįmanoma būtų sugalvoti. Bet Lukas praneša mums vien tai, kad Paulius apsigyveno toje šeimoje todėl, kad mokėjo bendrą palapinių gamybos amatą. Kaip matome, jokio tikėjimo bendrumo, jokių šalininkų...


Ir ką keičia tai, kad Paulius apsigyveno su ta žydų šeima, kuri buvo išvaryta iš Romos? :) Man tai mįslė. :roll:

Taigi šis Apaštalų darbų knygos epizodas (18,1-3) tiesiogiai patvirtina, kad 50. metais iš Romos išvaryti žydai tikrai nebuvo nei Jėzaus Nazariečio, nei Pauliaus mokiniai.


Kad tie išvaryti iš Romos žydai nebuvo Pauliaus mokiniai, tai sutinku. Bet kad jų tarpe nebuvo Jėzaus Nazariečio šalininkų, tai nesutinku.

O tai, kad dar 41. m. e. metais Pauliaus pasekėjus imta pravardžiuoti krikščioniais, rodo vien Pauliaus ir jo pasekėjų agresyvumą ir polinkį maištauti, kaip vėliau ir Sventoniaus įvardinti žydai.


Kaip tai įrodo, jog Christos nėra tas pats Jėzus Nazarietis?

O 1. laiškas korintiečiams (2,1-3) rodo dar ir tai, kad net apie 57. m. e. metus Paulius vis dar neturėjo jokio supratimo apie ką jis šneka: „Netgi buvau pasiryžęs jūsų tarpe nežinoti nieko kito, kaip tik Jėzų Kristų ir tą nukryžiuotąjį“. Tai ir išeina, kad kaip tada, taip ir dabar melsdamiesi Kristui krikščionys meldžiasi maištininkui Kristui, o ne Jėzui Mesijui!


Jau pradedu įtarti, kad iš juoko pirmas sprogsiu aš, o ne Nežinukas. :twisted: Visų pirma, 1-mojo Laiško korintiečiams 2 skyrius 1-3 eilutės rodo priešingą dalyką, nei Tamsta, Keistuoli, čia rašo. Ši ištrauka iš 1-mojo Laiško korintiečiems sako, jog Jėzus (kurį Paulius vadina Christos) buvo nukryžiuotas. Lygiai kaip ir Jėzus Nazarietis. Tuo tarpu Nežinukas kažkurioje temoje yra parašęs, kad nukryžiuotas buvo tik vienas iš tų dviejų Jėzų. O kadangi Jėzus Nazarietis tikrai buvo nukryžiuotas, tai darytina išvada, kad Paulius šioje 1-mojo Laiško korintiečiams ištraukoje rašo apie tą patį Jėzų Nazarietį, kurį Paulius vadina Christos (kas, priminsiu, graikiškai reiškia pateptąjį).
Todėl Tamstos, Keistuoli, išvada, kad krikščionys meldžiasi ne tam Jėzui, yra klaidinga. Nes krikščionys meldžiasi tam pačiam Jėzui Nazariečiui. :)

Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 25 Geg 2017, 12:42
Nežinukas
Na va ir paaiškėjo :!: , kad Augustas neskaito kas parašyta, bet graibo iš teksto atskiras mintis ir klausia:
Augustas rašė:Ir ką keičia tai, kad Paulius apsigyveno su ta žydų šeima, kuri buvo išvaryta iš Romos? :) Man tai mįslė. :roll:

Nors viskas buvo išaiškinta:
Keistuolis rašė:Dar 41. m. e. metais Pauliaus pasekėjai buvo įvardinti krikščioniais. O Korinte 50. metų pavasarį Pauliaus apsigyveno iš Romos išvarytųjų šeimoje. Bet nei Paulius pats, nei Lukas net neužsimena, kad ta šeima galėjo būti Jėzaus Nazariečio pasekėjai ar būtų buvę Pauliaus mokiniai. Tokio svarbaus bendrumo Lukas nebūtų nutylėjęs. O Pauliui, mėgstančiam girtis, geresnę progą pasigirti jo skelbiamu Kristumi, tiesiog neįmanoma būtų sugalvoti. Bet Lukas praneša mums vien tai, kad Paulius apsigyveno toje šeimoje todėl, kad mokėjo bendrą palapinių gamybos amatą. Kaip matome, jokio tikėjimo bendrumo, jokių šalininkų...
Tai kas čia dar neaišku?
Man :evil: tai visiškai aišku, kad maištininkas Kristus nėra Mesijas...
 
 
 
 
Net aš :twisted: nustebau dėl Augusto klausimo... Bet žinant, kad Augustas Velykų proga sako „Kristus prisikėlė“ :o o čia kalba apie Jėzų Nazarieti, reikia manyti, kad Augustas sąmoningai meluoja. :roll: Bet ne nuostabu, jo mokytojas taigi Paulius... :lol:, o ne koks ten nevykėlis Jėzaus iš Nazareto...


Re: Kodėl Kristus vadinamas mesiju?

Parašytas: 01 Bir 2017, 18:26
Augustas
Nežinukas rašė:Na va ir paaiškėjo :!: , kad Augustas neskaito kas parašyta, bet graibo iš teksto atskiras mintis ir klausia:
Augustas rašė:Ir ką keičia tai, kad Paulius apsigyveno su ta žydų šeima, kuri buvo išvaryta iš Romos? :) Man tai mįslė. :roll:

Nors viskas buvo išaiškinta:
Keistuolis rašė:Dar 41. m. e. metais Pauliaus pasekėjai buvo įvardinti krikščioniais. O Korinte 50. metų pavasarį Pauliaus apsigyveno iš Romos išvarytųjų šeimoje. Bet nei Paulius pats, nei Lukas net neužsimena, kad ta šeima galėjo būti Jėzaus Nazariečio pasekėjai ar būtų buvę Pauliaus mokiniai. Tokio svarbaus bendrumo Lukas nebūtų nutylėjęs. O Pauliui, mėgstančiam girtis, geresnę progą pasigirti jo skelbiamu Kristumi, tiesiog neįmanoma būtų sugalvoti. Bet Lukas praneša mums vien tai, kad Paulius apsigyveno toje šeimoje todėl, kad mokėjo bendrą palapinių gamybos amatą. Kaip matome, jokio tikėjimo bendrumo, jokių šalininkų...
Tai kas čia dar neaišku?


Dar kartą klausiu, ką keičia tai, kad ta žydų šeima (čia turiu minty tą šeimą, kurioje buvo apsistojęs Paulius, kaip mokantis bendrą palapinių gamybos amatą), kuri (kartu su daugeliu kitų) buvo išvaryta iš Romos dėl kilusių kivirčų dėl Jėzaus asmens ir mesijiškumo, nebuvo Jėzaus iš Nazareto šalininkais? :)

Man :evil: tai visiškai aišku, kad maištininkas Kristus nėra Mesijas...
 
 
 
 
Net aš :twisted: nustebau dėl Augusto klausimo... Bet žinant, kad Augustas Velykų proga sako „Kristus prisikėlė“ :o o čia kalba apie Jėzų Nazarieti, reikia manyti, kad Augustas sąmoningai meluoja. :roll: Bet ne nuostabu, jo mokytojas taigi Paulius... :lol:, o ne koks ten nevykėlis Jėzaus iš Nazareto...



Na, aš manau, kad tai tiesiog mūsų tarpusavio nesusipratimai, ir tiek. :roll: Aš tikrai neketinu elgtis panašiai, kaip Tamstos elgiasi su apaštalu Pauliumi ir kitais oponentais.