Augustas rašė:Iš esmės taip ir yra, Jėzaus Nazariečio mokymas yra svarbus tik todėl, kad Jėzus Nazarietis prisikėlė iš numirusių.
Ne! Tai nėra Jėzaus Nazariečio mokymo esmė. Tai yra fariziejaus Pauliaus fariziejiško mokymo esmė! O fariziejaus Pauliaus fariziejiškas mokymas net neužsimena apie Jėzų Nazarieti. Prašyčiau bent jau Jėzaus Nazariečio vardu čia ne meluoti!
Nagi sakiau
gi, kad Pauliaus dėsto fariziejų mokslą stabmeldžiams!
Matau,
kad tamsta, kaip tikras Kristaus pasekėjas, be jokių ceremonijų pripažįsti, kad koks tai Jėzaus Nazariečio mokymas, tau neegzistuoja ir į tai nusispjaut! O šiame, labai protingame mano
pasakyme, slypi ne vien nepalankumas maištininkui Kristui.
Ach jei kanone, tai jau ir girdėta?
Augustas rašė:Nežinukas rašė:O apie Jėzaus Nazariečio mokymą ta krikščionybė yra ką girdėjusi?
Na, kažką tikrai girdėjo, nes ir Evangelija pagal Luką, ir Evangeliją pagal Joną, ir Evangelija pagal Marką (tiksliau, tos Evangelijos pagal Marką fragmentai, jei tikėsime pasakojimu apie tai, kad Paulius išdraskęs Evangeliją pagal Marką), ir Luko parašyti Apaštalų darbai yra Naujojo Testamento kanone. Tad kažką krikščionybės šalininkai apie Jėzaus Nazariečio mokymą tikrai skaitė.
O, kad tik ką pats tamsta sakei, kad tamstos vienintelis tikslas ir pažinimas yra galimas prisikėlimas, tai dar nereiškia, kad tamsta ir supranti, ką sakai.
O tame kanone… Dar nei vienas iš jūsų, dar nei karto neperskaitė apaštalo Petro padiktuotos, evangelisto Markaus surašytos Evangelijos, o aiškinate čia man, kad apie Evangelijas esat ką girdėję.
Art tikrai krikščionims taip smagu pačius save mulkinti, niekuo nepagrįstomis viltimis?