Evangelijų perrašymai
Parašytas: 18 Sau 2017, 17:56
Augustas rašė:Kodėl graikų kalba parašytos Evangelijos negalėjo parašyti apaštalas Matas? Juk jis mokėjo graikiškai, ar ne?
Nežinukas rašė:Mano manymu kiekviena eilutė atitinka vieną pastraipą:
Mk. 1,1-3*
Lk. 3,1-2; Mt. 3,1-3
Mk. 1,4-5; Lk. 3,3-6
Mk. 1,6-8; Mt. 3,4-6
Mt. 3,7-12;
Lk. 3,7-18
(...)
Aš manau, kad pateikti pavyzdžiai pakankamai įtikina, jog trys sinoptinės Evangelijos yra vien į tris dalis išskirta viena knyga, kurią galima pilnai atstatyti.
Labai įdomu kaip jūs vertinate galimybę pilnai atstatyti pirmą Markaus Evangeliją?
Tiesa, egzegetai sako, kad Sinoptinės evangelijos tiek panašios, jog net mini kokį tai šaltinį „Q“, kuris turėjo būti Sinoptinių evangelijų pagrindas, ir taip paneigią, čia pateiktą įvadinį, tariamai „skirtingų“ Evangelijų teiginį.
Mano teiginyje: „Tiesa, egzegetai sako…“, žodį „tiesa“ galima pakeisti pasakymu, kaip pvz.: „Kita vertus, egzegetai sako…“ Nes teiginys: „Tiesa, egzegetai sako…“ nesiekė teigti ar neigti tiesos pažinimą. Tai vien prieš tai išsakytos minties: „…lyg kilmės klausimas jau išspręstas“, tęsinys.Augustas rašė:Ne, tai visiška netiesa. Sinoptinių Evangelijų pagrindas yra ne šaltinis Q, bet Evangelija pagal Marką. Taip egzegetai ir sako. Todėl mano pacituotas Tamstos teiginys, gerb. Keistuoli, yra visiškai be pagrindo. Nereikia prasimanymų apie tai, ką egzegetai sako ir ko egzegetai nesako.Keistuolis rašė:Tiesa, egzegetai sako, kad Sinoptinės evangelijos tiek panašios, jog net mini kokį tai šaltinį „Q“, kuris turėjo būti Sinoptinių evangelijų pagrindas, ir taip paneigią, čia pateiktą įvadinį, tariamai „skirtingų“ Evangelijų teiginį.